Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Thursday, March 29, 2012

Perit

Teringat waktu ini.. ibarat abah dah blh menghela nafas panjang ada yg dah pikul tanggung jawab dia menjaga aku..

Abah menangis xterhingga terlalu syg kat aku dan sakit hati aku di sakiti sebelum ni..

Bagi Mereka yg sentiasa perhatikan aku mesti ingat aku ok.. Hati aku jiwa aku siapa tahu..xsiapa pun tahu melainkan aku dan Allah.. Korang tahu x peritnya hidup aku bila kehilangan Abah.. actually susah nk lalui hidup seharian mcm sebelum ketiadaan abah.. setiap hari air mata mengalir teringatkan abah.. abah penawar aku.. penawar utk segala2nya.. kekuatan aku dan sebagainya.. skrg aku dah xda semua tu.. seksanya jiwa.. Peritnya bila abah tiada.. Sbb aku terlalu rapat dgn abah.. blh kata aku mmg anak bapak.. mana taknya dari kecik berbantalkan lengan abah dan berselimutkan dakapan abah.. kini aku xdpt nk rasa semua tu apatah lg mengucup dahi abah dan mencium tangan abah.. terlalu byk yg aku lalui xtertangung bebannya hanya Allah saja yg tahu.. Aku Rindu Abah Sangat2..

4 comments:

  1. siss..jgnla..sdey in..in pun trase gk..lg2 ble tgk gmbr uncle..abah sis sm cm abah in..t'lalu sygkn anak..~

    ReplyDelete
    Replies
    1. perasaan mcm ni ssh nk elak in.. terjadi semula jadi.. in selagi ada hargai la dgn sebaiknya.. tgk abah in mmg teringat abah kyan.. cara abah in treat in mcm cara abah kyan treat kyan.. :-)

      Delete