Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Monday, August 13, 2012

Rindu itu menyakitkan lebih lagi melibatkan kematian


Ya Allah rindunya aku dekat abah.. raya dah dekat ni.. apa persiapan pun xbuat lg.. selalunya abah yg paling sebok uruskan semua.. kini abah xda masing2 xda mood nk amik tau.. belum aku dengar takbir raya lagi.. baru dgr lagu ni je dah bercucuran airmata aku..nk buat apa raya ni pun aku xtau.. menangis je la kot melawat kubur abah. minggu terakhir puasa ni aku mcm stress je.. mungkin sbb terlalu pk kan abah.. aku nk abah.... Aku tau abah ada disamping aku bulan puasa ni sbb aku sentiasa berbau haruman bunga yg tersangat harum.. yg aku xtau nk ckp bau bunga apa... terima kasih abah temankan akk walau akk xnmpk abah.. kan best kalau akk blh berbual dgn abah...
miss u a lot my only abah ever...

No comments:

Post a Comment