Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Monday, February 25, 2013

Selagi Allah Izinkan Kau Buatlah...

Aku pun xpaham la siapa la nk dengki dengan aku dan suami.. Ada je bende yang mengganggu.. Bende2 halus ni.. Yang peliknya dia sentiasa menampakkan diri depan aku je.. depan Hubby aku xnak pulak tonjol diri... Selalunya aku ngan Aqeel je yang akan nampak.. Hai makhluk apa la yang kau nak.. Yang terbaru dia tolak aku jatuh dalam bilik air... Gile woo.. Aku jatuh masa berdiri tgh mandi terhentak kepala dulu baru punggung... sakitnya Allah je la yg tahu kan... kesannya benjol bsr bola tennis kat kepala aku.. hubby aku tuam nasib baik la dia nk surut benjolnya...tp smpi ke hari ni sakit kepala xhilang2.. leher aku ngan bahu aku xusah cakap la kan.. smpi aku nk bangun pun payah sbb leher tu menegang sakit ya amat.. yg hubby aku sebok suh p klinik cek takut pendarahan dalaman ke leher jd pape ke... Aku malas la sbb sakit kepala aku ni xhilang lg.. bengan semacam je kepala aku.. berdengung je... Apa la yang dengki kat orang sampai menyakitkan hati orang... masalahnya dia lelaki yang aku xpernah kenal pun.. muda baya2 aku jgk... Berani tu tunjukkan muka.. mungkin sbb aku xkenal dia... Entahla manusia ni.. xpuas hati je mula la guna cara2 halus.. Buatlah selagi kau mampu...

3 comments:

  1. uishhh..k.yan ngn makhluk nie kn mmg besfren dr poli..sbb tu die dtg kt k.yan..sape la pnye keje eh..kot ye pun dengki jgnla smpai wat gtu..

    ReplyDelete
  2. halu halu... assalamualaikum. korek punye korek, godek punye godek jumpe pulak yan kat sini. tu pun tadi saje gatal2 bukak blog adik.
    dah lama tak jumpe korang kan? nak balik bulan2 pose ni incik hasben bz x dapek nak kuar pi mana2. ada gak tanya mak kabar korang berdua, nak tepon kredit manjang je habis, baru top up sat gi kang kejap je tau2 dah x leh wat kol out balik.
    jatuh ni masa peknen ari tu ke? sakit kpla lagi tak? tak pi berubat ke?

    ReplyDelete