Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Thursday, July 28, 2011

Macaroons




Macaroons... Sedap sgt ker??? Hmmmm Bg Aku Blh La... Xda La Sdp Sgt.... Yg Coklat Ok Kot.. Teruja Tgk Bentuk Dan Colour.. Terus Ajak Kawan Pergi Harrods KLCC Beli Bende Ni... Amik 4 Flavour je.. Actually Kat Situ Ada Flavour Chocolate, Coffee, Blueberry, Raspberry, Pistachio Dan Pineapple... Aku xamik Coffee dan Pineapple sbb xminat... Dia Jual 6 Bijik Utk RM 23.00 without Tax ok... aku beli dua set dah excited sgt la kan.. Siyes yg coklat je sedap yg lain manis giler.. sbb aku ni kurang suka manis so aku xsuka flavour selain coklat sbb terlampau manis... Rugi aku xbeli sume chocolate.. hahahaha At Least Puas La Hati Dah Tau Camner Rasanya.. Nk Teruja Beli Lg X Kot.. Mcm Tutti Frutti Mmg Sedap Beli Byk Kali Pun X Puas2 Lg... Hahahah Itu Pendapat Aku.. Xtau la Pendapat Org Lain.. Lain Lidah Lain Rasa.. hehehehehe

No comments:

Post a Comment