Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Thursday, July 28, 2011

Tutti Frutti

Tutti Frutti.. Mmg Terbaik La.. 100g Rm5.30... Byk Flavour.. Rasa Dia Mmg Marvelous la.. Siyes xtpu... Setakat yg aku mkn aku suka flavour mango, royal red velvet, 3 berries, vanila, cookies n cream, yg lain pun ok terutama bg penggemar yg suke flavour masam grape, peach, apple, original ytf, mcm2 lg la.. senang citer mmg sdp... topping mcm2.. Anak2 mmg suke.. selalu ajak pg.. mau kopak aku hahahaha... aku suke topping peanut, almond, nata de coco, choc chip, oreo.. hubby suke letak mcm2... merepek je dia.. trix la, buah la mcm2 lg la.. utk ank2 tentunya colourfull marshmallow, natadecoco star xshape, gummy, trix, choc rice.. hmmm mcm2.. mmg sedap.. mmg akan dtg lg beli punyer.. dah ada yg sgt dkt ngan umah mmg kerap pergi la maknanya.. mama pun dah terpengaruh minat tutti frutti.. hahahaha.. Tutti Frutti Da Best.. I Loike....



No comments:

Post a Comment