Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Wednesday, July 6, 2011

Tolak2

Ish pening2.. masing2 pangkat tinggi.. tp kerja duk tolak2.. tula umur dah patut pencen kerja lg..kan malas nk buat kerja... duk umah je jaga ank ke cucu ke.. kerja lg buat apa.. xkan nk mkn gaji buta kot... lepas tu sibuk duk spot cek boss aku mana pg.. ko boss ke dia boss.. cuti peribadi dia pun ko nk campur.. kan dah kene sound ngan aku.. pedulik apa aku kau pangkat tinggi ke rendah.. ko tu lesap kerap xpa..boss aku cuti pun payah baru nk cuti ko dah kecoh.. nyebok ar ko ni.. ce g buat keje kau..asyik nk tolak kerja je.. dari dulu aku dok dgr cite ko suke tolak kerja.. dua2 sama je.. kerja da lama tp byk yg xtau.. tau buat apa yg ko selalu buat je.. nk buat lebih haram xtau apa.. hidup ni kene alert.. xsemestinya buat kerja kita je.. xda la nnt org tanya kita blur... haish... meluat tul.. dah umur tu patut duk umah gatal nk tambah dtg kerja lg... hmmmm ntah la...

No comments:

Post a Comment