Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Thursday, July 7, 2011

Plastik

xphm aku dgn manusia skrg ni... dlm fb, cube kita post cite2 biasa atau citer2 gembira mesti kurang sambutan atau komen yg ada.. tp, bila status ada lah kearah kejatuhan kita atau bende2 yg negatif laju je manusia dari segenap pelusuk mengomen.. walaupun dah sekian lama dia xpernah wujud kat fb tu... nmpk sgt manusia lain mmg suke tgk sesama manusia jatuh.. mula la nk menyebok nk mengorek rahsia.. sedangkan kita tau dia tu mcm mana.. penyebok!.. benci meluat aku dgn mereka yg sebegini.. cara mereka ni mcm amik tau atau perihatin dan pembela but actually penyebok! bz body teramat... terutama bila ada status kejatuhan rumah tangga.. laju je mengomen masing2.. aku biasanya amik tau sbb aku pernah lalui... aku xmau kengkawan aku merasai keperitan yg aku lalui.. jadi aku pun menasihati... meluat dgn mereka yg plastik kononnya nk menasihat padahal nk korek rahsia.. bosan tul... by the way "Silent Is Better, Allah Itu Ada"...

No comments:

Post a Comment