Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Wednesday, June 29, 2011

Bengang

Aduyai... Sakit betul la... tengah2 beli makanan kat cafe time nk bayar blh pulak nk terkangkang sbb lantai kat situ licin... aduyai.. makcik tu blh pulak ckp ari tu dia pun jatuh smpi skrg sakit lg... bkn dia nk peka mop lantai tu supaya org lain xjatuh.. klu aku jatuh td mau terberanak kat situ jugak.... nk wat kerja lg.. dah mula la skt pinggang, perut ngan celah peha pasal nk jatuh.. elok2 dah rasa sihat sket sehari dua ni dah mula sakit balik... hmmm nk suh aku anti kedai dia betul2 ke.. ari tu da la kes lipas merayau ni kes jatuh lak... company aku ni pun satu.. dah tau kedai makanan tu kurang bukak la tender baru.. time pilih org dulu xmau pk.. time kengkawan aku nk masuk kan sedara mara dorang kata dah pilih peniaga tp hampeh nk wat per... Nk rehat kerja berlambak2... hai sabar je la...

No comments:

Post a Comment