Kenali Aku Lebih Dalam Lg

Pandangan Pertama Bukanlah Pandangan Terbaik.. Dari pandangan xbermakna kita dpt menyelami hati dan perangai seseorang.. Meningkatnya usia bermakna meningkatnya kematangan.. Apa yg pernah kita lihat suatu masa dahulu xsemestinya masih sama masa kini.. Perwatakan insan susah diduga.. Ambil Tahu, Ambil Berat @ Menyebok mana satu kita xkan dpt jangka.. Zaman kini ramai yg pura2.. Dalam perubahan yg sgt pesat better berdiam dari menyampuk "Silent Is Better Allah Itu Ada" yg penting aku bahagia..



Wednesday, June 15, 2011

Tuhan Sentiasa Menguji

Setelah lama menyepi... Dan Melalui Pelbagai Perkara dan Di duga yg maha Esa terdengar khabar seorang teman baik lalui perkara yang aku lalui dulu (perceraian)... kejam nya manusia yg xberhati perut.. sgt perit lalui perkara itu seorang diri.. dan saat ini lah org menunding jari kearah kita... kerana xpernah selami hati kita dan kebenaran belum terpancar saat itu.. blh jd giler dalam waktu itu.. mmg tekanan perasaan.. lg perit apabila teman ku ini mengandung.. melalui detik2 manis seorang diri.. kenapa kejam sgt.. sampai aku kadang2 tertanya apa la dosa kami yg byk berkorban utk sidia.. waktu itu sgt down.. mcm2 negatif nk dibuat.. nasib baik aku masih punya iman dan masih wars berfikir.. walau pun perlu lalui tanggung jawab yg berat.. membesarkan dua ank tanpa bantuan sesiapa pun... Kasih syg aku pada ank aku menguatkan semangat aku utk terus hidup... kemana saja aku pergi aku akn bwk ank aku.. so tiada apa yg org blh kata... tanpa bantuan sedikit pun dari jantan xguna aku mampu membela dua ank dengan kuasa Illahi..

Mls nk pk lg.. yg penting aku bahagia sgt skrg ni.. suami yg sgt menghargai dan menyayangi.. Aku Bersyukur Ke Hadrat Illahi.. Di kurniaankan permata yg xdpt ku cari ganti.. Aku Syg Allah.. Aku Harap teman aku tu juga tabah seperti aku dan lalui hidup seperti biasa.. klu dia bkn yg terbaik utk kita lepaskan saja dari kita tanggung keperitan... Percayalah satu hari nnt kita dpt yg lbh baik dari itu.. seperti mana yg telah aku lalui.. aku puashati dan sgt bersyukur... Amin...

2 comments: